ARI ARI



ARI, dar Aristița (sau Aristizza) alintată de apropiați... 

numele său nefiind de la arieni sau indo-arieni, dar mai degrabă din tradițiile hinduse, Harihara (हरिहर în sanskrită) fiind se pare un fel de zeitate de tip "endgame" cumulată de Vishnu cu Shiva din lumea colorată a acestor sisteme de credințe, având și ele propriile filozofii și profeții despre sfârșitul lumii ... cu o parte am avut ocazia să mă intersectez în Thailanda, budismul practicat acolo fiind permeabil la influențe externe, fie ele creștine, hinduse, confucianiste etc. (ca să citez unul din băieți Bangkok has Chinatown while Shanghai doesnt have Thailand town ... :) ) ....

pisica mereu înfometată, dar aventurieră și care te "depana" de fiecare dată când te simțea de aiurea, pe tine ori prietenii tăi aflați în bucluc, asistentă de nădejde în nopțile de desen, mai cuminte decât zăpăucul de 13 ... fotomodel și muză pentru pictori, imortalizată deseori în desenele prietenilor, îndrăgită de musafiri și chiar de lupul dacic Bolt al Lidiei ...

luată de pe străzi, de pe undeva de la Vălenii de Munte, salvată de sub o mașină unde se apăra împreună cu fratele său (nu 13), de câini ....

din păcate a alunecat și și-a rupt spatele când am revenit în România, fiind nevoit să o eutanasiez și incinerez la Raiul Animalelor - Cimitir de Animale ... un concept interesant, demn de discutat cu tatăl meu : Au animalele Rai sau Iad ? 

iar Tata mi-a răspuns, ușor vizibil deranjat de întrebarea mea iscoditoare (ca de obicei)... : "Sigur Radu, Crocodilul sigur ajunge în ... Raiul animalelor!"

#escatologie #hindusă #în_eroare #catsinstagram


PS: știți cum a cucerit-o Mircea Eliade pe Maitreyi Devi ? A hindus-o în eroare ...















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Călușarii : Ritual, Magie și Vindecare

Statia de Pompare Grozavesti

Cripta Cavalerilor de Puscariu