2019 "Zodia Lupilor" - o călătorie în inima Daciei


“Zodia Lupilor” a fost de departe cel mai extraordinar workshop pe care l-am organizat alături de arcașii getici și spiridușul cu  super rezoluție Alis Rodica Olea (ORA Art), o susținătoare înfocată a ideilor mele, întotdeauna. 

A fost o excursie pe cât de minimală, pe atât de simbolică și intensă ce mi-a redat încrederea în capacitatea noastră de organizare și de direcționare a eforturilor creative și artistice și în zona istorică nedescoperită sau prea puțin cercetată a românilor : însuși sufletele lor. A fost practic o incursiune în noi înșine, prin creion și hârtie, prin acuarelă și zâmbetele celor pe care i-am întâlnit în calea noastră : daci, romani, gotici sau medievali ... 

materiale consultate : Rădăcini, Adrian Bucurescu, H. Daicoviciu etc.

Susținuți de familii și prieteni dragi am plecat să pășim pe umbrele dacilor, cu mai multe întrebări decât răspunsuri. Încurajați de Asociația Culturală Rădăcini și ideile de acolo, UrbanSketchers România, găzduiți cu drag, ca întotdeauna, de Pensiunea Lupul Dacic și bătuți la cald / tachinați de amicul nostru Komakiza – fierarul dac, am plecat cu voie bună și multe multe acuarele spre centrul spiritual al dacilor – Sarmizegetusa Regia. Pricoliciul (nr : Komakiza) din sălbatica Craivă ne-a îndoit magistral traseul spre orașul Alba-Iulia, deschizându-ne ochii atât spre fierărit, spre universul fascinant al re-enactmentului, dar și spre alte secrete mistice care se zice că s-ar afla pe partea ailaltă a muntelui, unde legendele zic că Pietrele’s roșii - adică la Cetatea Dacică de la Piatra Roșie unde am revenit în aceeași vară cu colegii de la Credo Design să vedem și cazarea și cetatea unde a cercetat arheologul pasionat al dacilor Aurora Pețan. 

spiridușul mea norocos :)

Aventurierii s-au împărțit în două, unii au luat calea Cetății Hunedoarei  pentru a o cunoaște pe prima noastră doamnă – Viorica , iar ceilalți au rămas în grija lui Valentin Onișoru, arhitect restaurator și ghidul perfect pe care ți l-ai putea dori între zidurile Albei-Carolina. Spectacolul sânzienelor de la sfârșitul festivalului ne-a topit pe toți ... și dacii ascultau muzică electronică !

În drum spre casă, undeva pe lângă colinele de la Măgura Uroiului, al 7-lea rătăcit ne-a lăsat într-un nor negru de duster....

Excursia a fost atât de frumoasă, încât am decis să o refacem în 2020 cu Alis : http://www.studio51.ro/about-me/ 


lungul Drum spre Kogaionon






































Product Design / Brand Packaging făcut la Credo Design - temă Dacică

print și consultare grafică : POSH Design Creative


Pecete cu 4 cai în formă de Svastică - Muzeul Național de Istorie al României




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Statia de Pompare Grozavesti

Călușarii : Ritual, Magie și Vindecare

Cripta Cavalerilor de Puscariu