REMAT



pe la REMAT

cu Trabi pe timp de noapte ...

cum tatăl meu nu prea avea încredere în fratele meu să îi dea mașina să o conducă (el luând după 20 ore permisul, eu după 70) m-am gândit că nu e corect și i-am propus lui tata, prin facultate fiind să luăm a doua mașina ... something cheap "to trash" ... și trashed a fost...

600 lei fără combustibil în ea (ar fi fost 750 cu plin), benzină + ulei, trebuia dichisit la ea în benzinărie ... dar s-a distrat fratimiu cu ea maxim. Și eu, că i-o mai împrumutam ... Dacia era doar pentru tata :)) Loganul albastru...

mamă ce pârâiam cu asta prin parcare, toți vecinii ne înjurau ... scotea fum de îi apucau pe toți dracii, dar avea motor foarte bun, în doi timpi ... german. Și pe șosea comportament de Kart, extrem de joasă și manevrabilă, totul manual, mecanic ... nimic aproape electric.

Se pare că am mers așa tare cu ea că i-am rupt caroseria la mijloc, a trebuit să o sudeze fratimiu la loc ... sau i-o fi rupt-o el nu știu, doar în volan se mai ținea... mă rog cred că ar fi de scris un roman despre ea ... o dată am intrat pe Splai, făcând stânga la Pod Mihai Bravu ... și eram, evident cu unu' din Târgoviște în dreapta mea (ăla cu nu contează mașina, ci șoferul ... care omora păsări cu radiatorul de la mașină în ArDealu Frumos - Vaka) ...:

"Da ia dă-i tată pedală până la fund, să vedem ce poate ..."

... și am călcat-o, era în față un BMW Seria 3 break ... model destul de recent, nu o vechitură .... luăm noi 60-70, omul tot pe banda 2, nu se dădea din față ... 80, 90 ... la 105 a renunțat și s-a dat pe dreapta... noi ne hâțânam în toate părțile de am zis că e cazul să tragem frâna, că ajungem dracu în Dâmbovița la prima groapă

altă întâmplare faină a fost când am zis să îi luăm tetiere, să nu îți frângi gâtul dacă te lovește altul din spate pe neașteptate ... e destul de riscant cu ea, are caroseria fragilă și fiind în trafic cu X3-uri și alte audi-uri pe vremea aia, ajungi la remat direct

și am ajuns la Remat, vorba lui Caddy de la Mafia (la remat, la casat etc.) ... dar mai întâi ca să caut tetiere. M-am plimbat printre caroserii făcute praf, ruine, rugină ... săream de pe una pe alta căutând ce îmi trebuie, nu am mai găsit ... erau atât de praf că nici tetiere nu aveau sau oricum furaseră tot de pe ele... dar m-a inspirat decorul maxim.

Scrap Yard challenge... apunea soarele peste ruinele alea ... dar rugina, cum reflecta în lumină ... ar fi mers o acuarelă, chiar am zis să revenim să pictăm ... aici la Remat sau la Glina, la groapa de gunoi, te inspiră locurile astea ... și macaraua aia grea care lua caroserie după caroserie și le băga la casat. practic nu mai rămânea nimic din ele ...

din păcate, destinul micului Trabant care ne-a servit cu încredere multe luni de zile ... a ajuns tot, la Remat. Chiar în noaptea de înviere fratimiu cu prietenii lui amatori de mașini și toți începători s-au gândit că în loc să meargă la slujbă, hai să facem "cerculețe", unde ? în față la Casa Poporului evident cu băieții grei cu Audi TT, normal ... merge să faci cerculețe și cu trabantul, fac rușii (dar îi pun niște table sub roțile din spate ... sanie se face)

doar că unul din ei nu prea știind cu de din astea, a zis că el face cerculețe și cu spatele, noroc că a insistat fratimiu să își pună centura. Safe, as always. Cum evident, unghiul de bracare sau cum i-o zice, cu spatele este mult mai strâns, motorul ăla puternic în doi timp de trabant în doi timpi în dă peste cap complet, praf s-a făcut

...a scăpat ăsta, s-a pieptănat cu piatra cubică de acolo, că la cât de tare e cartonul ăla de la trabant, dar mai amuzant a fost că a apărut din noapte, de nicăieri un agent SPP sau SIE/SRI ce o fi fost, din zonă - probabil intrigat de ăștia, ce fac acolo fix în noaptea de înviere :

"Ce faceți băieți? Tocmai azi? Haideți că dacă vă grăbiți un pic mai prindeți și slujba !"

... de înmormântare poate, pentru trabant

să fi văzut după aia privirea lui fratimiu, l-a tras Tata cu Dacia până la Remat. Tot cu Dacia

... a trebuit fratimiu să înfrunte rușinea să treacă prin centrul târgului, la Unirii ... cu capotă îndoită, cartoanele scoase, parbrizul spart ... sigur mai sunt poze, o să le caut, Andu sigur are ... era spectaculos cum s-a făcut ... pilaf frate, nimic n-au mai scos din el .... nicio piesă măcar, la cât de vechi era

ca să facă față rușinii și-a pus omu' ochelarii de soare și a afișat un zâmbet așa fals în afară, cam cum numai la popa stareț de la comana mai vezi


#Trashed





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Statia de Pompare Grozavesti

Călușarii : Ritual, Magie și Vindecare

Cripta Cavalerilor de Puscariu