MARKEN ISLAND 2017

 


MARKEN ISLAND, 2017

-după bombardamentul cu pastile

...poate singurul loc mai fain decât Eye Museum, drumul spre insula Marken și vechiul far de pe Insulă, cu bicicleta mea galbenă cu o singură viteză (înainte :D) și cana mea galbenă de cafea.

A fost amuzant că vroiam la toaletă și fix singurele două toalete de pe drum le-au ridicat să le ia fix în fața mea, chiar când mă dădeam jos de pe bicicletă. Norocul meu...

A fost un Solo-Ride cu mine însumi, foarte frumos chiar ... la țară la olandezi se pare că au până și Spa și chiar și club de masaj, pierdut în peisaj ... nu știu însă cine a păstrat piatra cubică pe drumul de halaj (drumul de lângă mal), că m-a clănțănit din toate încheieturile ... 6 ore cred că a fost, Amsterdam-Marken și retur, pe bicicletă singlespeed... de la gară, practic nici nu era închiriată - era în abonamentul de tren al lui Cosu...

stăteam și mă uitam reflectând la cum se spărgeau valurile în digurile de pietre care erau completate de barje cu macara și la marea care e de fapt o "mare interioară", Markenmeer și Ijmeer fiind pe vremuri golfuri din Marea Nordului (de asta fiind și far pentru navigație), dar Olandezii ăștia fac minuni...

Baraj după baraj, dig după dig ... și cuceresc pământ după pământ

arh. Radu Florea





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Călușarii : Ritual, Magie și Vindecare

Statia de Pompare Grozavesti

Cripta Cavalerilor de Puscariu