prof. Dr. ing. Mircea Crișan

 


... și ce poate fi mai classic decât un banal desen în creion, dar cu nimeni altul decât .... dl. Prof. dr. ing. Mircea Crișan

pentru articolul dedicat lui la care am scris eu mai mult la Credo, pentru că am nimerit să colaborăm pe str. Franceză, la Biserica Legionarilor (Gorgani), dar și la ... Observatorul Astronomic

cred că aș putea rescrie tot articolul într-o suflare, căci chiar dacă mai avea el niște momente (nu e ușor să fii numărul 1) ... nu avea cum să nu te inspire, numai prezența și atitudinea schimbau complet regulile jocului pe orice șantier ... un profesionist din cap până în picioare și un expert în monumente istorice

...cel mai mult îmi plăcea să mă uit la el în șantier, când privea cornișa super complicată de la Observator. Așa l-am și desenat, cu țigara, privind pătrunzător direct în inima construcției.

Frate, parcă vedea tot ... analiza până în măduva existenței clădirii, de la macro la nano. Omul scana tencuiala, trecea de ea, consolele metalice, cărămida, liantul, cosoroabe și buiandrugi de lemn, dădea la o parte denticulii, vedea până și lițele de ancorare dacă sunt zincate sau nu, tot ... parcă vedea absolut tot prin pereți. Tot

Și doar după ce studia tot atent, dar absolut tot-tot-tot, doar după, dădea Dispoziția de Șantier ...

poate doar dl. Iordăchescu să fie la același nivel, cu ideea lui de "Decuplare totală" pentru orice monument ... dar mie unul mi-a plăcut mai mult abordarea dl-ui Crișan, mai "Smooth Operator" așa, sensibil, intim și delicat cu toate monumentele ... un #Artist

oricâte belele ne mai făcea, cădea în picioare ca o pisică ... dar mereu, n-aveai cum să te atingi de el și nici să te superi pe el (doar era născut în zodia leului :D) ... chiar dintre toate melodiile mele preferate, mi se părea că i se potrivește doar una și una, doar lui : https://www.youtube.com/watch?v=FqZp0sBsozE

doar nu degeaba aveam la Credo gluma ..

"Mircea Crișan - Mircea the ONE"


#respect

🤫



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Statia de Pompare Grozavesti

Călușarii : Ritual, Magie și Vindecare

Cripta Cavalerilor de Puscariu