BANGLADESH - The Liberation War

 



BANGLADESH - The Liberation War

O să vă întrebați probabil ce legătură are Barcelona cu Bangladesh. Păi are, Barcelona fiind un oraș port extrem de cosmopolit, un portal pentru foarte multe culturi și adăpost pentru foarte multe culturi din Asia, inclusiv zona Indiei și ... Bangladesh, Pakistan etc. Și cum toate lanțurile de magazine London 24 Supermercat (Non-Stop) sunt deținute de cetățeni din Bangladesh / Pakistan, evident că ne-am împrietenit cu cei de lângă noi. Imigrant la Imigrant trage cred.

Vorbind cu ei am aflat și despre religia lor, Islam așezat peste Șamanism (mai mult am descoperit singur, mă rog) și apoi steagul. Mi-a plăcut steagul lor chiar poate mai mult decât cal nostru, mai intens /#roshuaprins...sângele eroilor peste pajiștile veșnic înverzite

Dar ce nu am găsit nicaieri pe net, unde am tot scotocit ...de ce este cercul amplasat ușor excentric în figură, în loc să fie în centrul geometric al dreptunghiului...

Dacă la religii și sisteme de gândire s-au pierdut, aici ori mi-au explicat băieții, ori parcă ceva am întrezarit undeva... că e pus în așa astfel încât să fie perfect doar atunci când ancorezi toată pânza de la steag de hampă...pentru că flutură în vânt atât de tare câteodată că nici nu mai vezi coada... 🦇

https://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_Bangladesh

în acuarelă e pictat unul din tancurile eliberatoare indiene căci deși au luptat din răsputeri din interior, cu pakistanezii...nu au putut să se elibereze de tot decât cu ajutor extern, culmea...trimis de "pașnicul" Gandhi

M-am bucurat sa aflu mai multe despre Ghandi, dar mi s-a parut ciudat că în Amsterdam în expozițiile "socio" muzeografii parcă au "eludat" aceste aspecte mai hardcore, părea pacifistul în persoană ... sigur țineam minte daca vedeam vreun tanc ...Cosu m-a dus 🖤, chiar în 2017...acum de ce sa zic, așa e cu nașu' ...îi place zgândãreala nebunului, leutz n-ai ce face la ăștia 🦁 el în 7, eu în 13...dar ce dracu' mai faci azi cu 2 lei ? nici juma' de euro nu mai suntem...și asta, împreunã 🤪

love/hate relationship baby ⚔️

https://en.wikipedia.org/wiki/Bangladesh_Liberation_War


Bangladesh Flag, original : 


ce nu le-am făcut Bangladeșienilor : ne-am jucat mereu cu ei, 
doar doar să ne-o mai treacă amarul de Covid








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Statia de Pompare Grozavesti

Călușarii : Ritual, Magie și Vindecare

Cripta Cavalerilor de Puscariu